Huurachterstand en betalingsregeling

Lukt het je niet om de huur of een andere rekening op tijd te betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kijken altijd naar je persoonlijke en financiële situatie en denken graag met je mee. Je kunt bijvoorbeeld vaak een betalingsregeling afspreken om je schuld in termijnen af te lossen.

Als je niet reageert op onze betalingsherinneringen, dan schakelen wij een deurwaarder in. Laat het niet zo ver komen, en neem snel contact met ons op!

Veel gevraagd over Huurachterstand en betalingsregeling

Ik kan mijn huur niet betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Dien een verzoek in voor een betalingsregeling via betalingsregeling aanvragen.

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neem contact met De Goede Woning op, dan bespreken we de mogelijkheden. Neem contact op via telefoonnummer 055 - 369 69 69.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

Je kunt ons machtigen om het maandelijkse bedrag automatisch te incasseren via betalingsregeling aanvragen. Of je kiest ervoor om het maandelijkse bedrag zelf over te maken op onze rekening.

Ik heb een betalingsregeling bij de deurwaarder i.v.m. een huurachterstand. Kan ik de lopende huur bij De Goede Woning betalen?

Algemeen

Je kunt de lopende huur bij De Goede Woning betalen. De termijnbetalingen moet je bij de deurwaarder betalen.