Elektrastoring

Controleren
Voordat u een storing meldt, kunt u zelf controleren of er werkzaamheden bij u in de buurt plaatsvinden. Dit kan op de website www.gasenstroomstoringen.nl.

Doe de test
Voordat u bij ons een reparatieverzoek indient willen wij u vriendelijk verzoeken om zelf eerst een controle uit te voeren. Wanneer bij een bezoek van onze monteur blijkt dat de storing door uzelf is veroorzaakt, brengen wij de kosten bij u in rekening.

Wanneer er kortsluiting in de meterkast is kunt u de volgende test zelf uitvoeren om te achterhalen of dit door één van je elektrische apparaten wordt veroorzaakt.

  1. Trek de stekkers uit alle stopcontacten
  2. Zet de schakelaar van de groep in de meterkast weer aan
  3. Steek één voor één de stekkers weer in de stopcontacten
  4. Wanneer de schakelaar van de groep in de meterkast omslaat heeft u het apparaat gevonden die de storing veroorzaakt.
  5. Als de schakelaar van de groep in de meterkast niet omslaat kunt u contact met ons opnemen. Een monteur zal dan de storing komen verhelpen.

Servicefonds
Voor bepaalde elektraklachten moet u lid zijn van het servicefonds. Nog geen abonnement? Meldt u nu aan.

Spoedeisend
Voor spoedeisende reparatieverzoeken kunt u 24 uur per dag contact met ons opnemen via telefoonnummer 055 - 369 69 69. Buiten kantooruren en in het weekend wordt u door middel van een keuzemenu doorverbonden naar onze storingsdienst.

Niet-spoedeisend
Voor een niet-spoedeisend reparatieverzoek kunt u op werkdagen tussen 8:00 en 16:30 uur contact opnemen met onze klantenservice.

U kunt uw reparatieverzoek ook via e-mail versturen door op de oranje knop 'Melden reparatieverzoek' te klikken. Uw melding wordt op werkdagen binnen 24 uur in behandeling genomen. Als wij vragen hebben dan nemen we contact met u op. Hartelijk dank voor uw melding.