Tekstgrootte:

Tevreden klant

01/09/2015

Voor De Goede Woning is het oordeel van de huurders belangrijk. Daarom meet een onafhankelijk onderzoeksbureau (USP) de klanttevredenheid eens in de twee jaar. In het ondernemingsplan Goed Wonen 2015-2019 is de score op de klanttevredenheid één van de ondernemingsdoelen. De ondervraagden beoordelen Prijs-kwaliteitverhouding, De Woning, De Dienstverlening en Buurt & Wijk.

Klanttevredenheidsonderzoek 2015
In maart en april heeft het tweejaarlijks Klanttevredenheidsonderzoek plaatsgevonden. Ruim 1000 huurders namen eraan deel, telefonisch en via internet. Van deze 1000 huurders hebben we ook 150 recent vertrokken huurders ondervraagd. Vergeleken met de scores in 2011 en 2013 is het beeld erg gelijk. Gemiddeld gaven de huurders ons een 7,4. Een heel mooi resultaat.