Tekstgrootte:

Tevreden klant?

26/02/2015

In 2011 en 2013 namen ruim 1000 huurders en 150 kopers van een Koopgarant/Koopplus woning bij De Goede Woning deel aan een onderzoek naar hun tevredenheid. Vragen gingen over de woning, onze dienstverlening en de woonomgeving. Gemiddeld scoorden we een 7,5.

Dit jaar wordt het onderzoek voor de derde keer uitgevoerd. We voeren het onderzoek dit keer niet meer uit onder de kopers omdat deze groep te klein is geworden. In ons nieuwe Ondernemingsplan heeft het oordeel van de klant een centrale rol gekregen. Uw oordeel op de thema’s Goede Prijs, Goede Woning, Goed Wonen en Goede Woonomgeving telt.. We zijn benieuwd naar de scores en zeker ook naar verbeterpunten. In maart en april ontvangt het merendeel van onze klanten de vraag om deel te nemen aan dit onderzoek. Het klanttevredenheidsonderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijke partij (USP).   

Doet u ook (weer) mee?