De energieprijzen stijgen. We maken ons er allemaal zorgen over. Misschien vraagt u zich af: Is mijn huis wel goed geïsoleerd? En wat moet ik doen als ik de rekeningen niet meer kan betalen?
Wat doet De Goede Woning?
De afgelopen jaren hebben wij al bij een groot deel van onze woningen isolatie, HR++ glas en zonnepanelen geplaatst. Dit blijven we de komende jaren doen.
Maar... we kunnen helaas niet al onze 8.000 woningen tegelijk aanpakken. Dat betekent voor u misschien dat u nog geduld moet hebben. We begrijpen dat dit echt lastig kan zijn, maar we vragen uw begrip hiervoor.
Bespaartips om zelf energie te besparen?
Op de pagina van energiekapeldoorn.nl vindt u nog meer handige bespaartips! Ook ontvangt u het duurzaamdoeboek op uw deurmat met bespaartips.
Heeft u problemen om de energierekening te betalen? De energieVRIEND kan helpen uw energierekening onder controle te krijgen.
Is sommige situaties (maar niet altijd!) is het verstandig om een andere energieleverancier te kiezen. De Consumentbond helpt u op weg met een duidelijke webpagina hierover.
Betaalt u uw energielasten aan De Goede Woning?
Ook De Goede Woning heeft te maken met hogere tarieven voor gas en elektra. In december 2021 hebben huurders daarover een brief ontvangen. In deze brief legden we uit wat de stijging van de gasprijs voor u gaat betekenen en we boden aan uw voorschot stookkosten te verhogen. Wilt u niet voor verrassingen komen te staan? Verhoog dan uw voorschotbedrag stookkosten door een mail te sturen naar: info@degoedewoning.nl of te bellen naar: 055-369 69 69.
Wat doet u als u de rekeningen niet meer kunt betalen door de stijgende energieprijzen?
Merkt u dat u de huur niet goed meer kunt betalen? Bel of mail ons alstublieft. Wacht er niet mee. We kunnen u vaak goed helpen. U kunt onze medewerkers van Huurincasso bereiken op telefoonnummer (055) 369 696 96, optie 2 of mail naar incasso@degoedewoning.nl