Tekstgrootte:

Coronavirus: maatregelen De Goede Woning

16/03/2020

Update 25 maart 2020

De overheid treft noodzakelijke maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus te beperken. Ook bij de Goede Woning zijn we extra alert, zowel richting onze klanten als onze medewerkers.  Daarom hebben we onze dienstverlening tijdelijk aangepast. Wel streven we ernaar om de spoedeisende werkzaamheden gewoon door te laten gaan en waar mogelijk voor u klaar te staan.

We willen in ieder geval het besmettingsgevaar zoveel mogelijk beperken. Daarom gelden de volgende richtlijnen:

Ons kantoor aan de Sleutelbloemstraat is voorlopig gesloten, u kunt ons wel per telefoon of per email bereiken

Ons telefoonnummer is 055 369 69 69

Email: info@degoedewoning.nl 

De Goede Woning is op werkdagen tussen 8.00 – 16.30 uur bereikbaar. Door een lagere personele bezetting, kan het zijn dat u langer aan de telefoon moet wachten dan u van ons gewend bent. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Kantoren buurtbeheerders voorlopig dicht 

De kantoren van onze buurtbeheerders zijn voorlopig dicht. Het is wel mogelijk om telefonisch contact met hen op te nemen. De telefoonnummers vindt u hier. Ook kunt u onze buurtbeheerders via info@degoedewoning.nl een e-mail sturen. 

Alleen spoedvragen

Wij voeren voorlopig alleen nog uw urgente reparatieverzoeken uit. Dit zijn problemen die echt niet kunnen wachten. Het gaat hierbij om de volgende spoedvragen:

  • Verstopping van toiletafvoer
  • Ernstige gebreken aan waterleidingen
  • Gaslucht
  • Lekkages van buitenaf
  • CV: geen verwarming of warmwater
  • Liften: stilstand en opsluiting
  • Electra (geen stroom in huis)
  • Gevaar voor derden/omwonenden

Overige reparatieverzoeken kunt u op een later moment indienen. Houd hiervoor onze website in de gaten. Mocht u twijfelen of een vraag spoedeisend is, bel dan gerust. We denken dan graag met u mee.

Werkwijze spoedvraag

Bij een spoedvraag plannen we een afspraak op korte termijn in. Hierbij volgen we het advies van het RIVM. Voor we bij u langskomen vragen wij of u, of andere leden van uw huishouden, klachten hebben (verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts). In dat geval kijken wij in overleg met u wat we het beste kunnen doen.

Wat moet ik doen als door de Corona-crisis mijn inkomen wegvalt en ik misschien mijn huur niet meer kan betalen? 

Als u zich zorgen maakt over het betalen van de huur, neem dan contact met ons op. U kunt dat doen door een e-mail te sturen aan info@degoedewoning.nl. Beschrijf in uw e-mail zo goed mogelijk uw situatie en waarom u problemen verwacht met het betalen van uw huur. Heeft u zelf al oplossingen bedacht? Schrijf dat dan ook in uw e-mail. Wij kijken samen met u naar mogelijke oplossingen.  

Pinbetalingen op kantoor

Pinbetalingen op kantoor zijn vanaf 26 maart niet langer mogelijk. Neem contact met ons op voor andere betaalmogelijkheden.

Geen groepsbezichtigingen

Er vinden op dit moment geen groepsbezichtigingen plaats.

Afspraken met medewerkers gaan niet door

Afspraken met medewerkers op kantoor of op een andere locatie gaan niet door. Hierover bellen of mailen we u. Indien mogelijk vindt de afspraak dan telefonisch plaats.

Tot slot

Wij proberen met deze maatregelen zoveel mogelijk aandacht te houden voor uw en onze gezondheid. We hopen op uw begrip voor deze werkwijze.

Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op. We beantwoorden deze graag.

Meer informatie

Op de website van het RIVM leest u de laatste ontwikkelingen over het coronavirus in Nederland. 
In dit filmpje wordt in eenvoudige taal uitgelegd wat het Coronavirus is en wat u zelf kunt doen.