Tekstgrootte:

Coronanieuws: maatregelen De Goede Woning

11/05/2020

Update 21 oktober 2020

De overheid treft noodzakelijke maatregelen om de verspreiding van het coronavirus te beperken. Ook bij De Goede Woning zijn we extra alert, zowel richting onze klanten als onze medewerkers. Daarom hebben we onze dienstverlening tijdelijk aangepast. 

We willen in ieder geval het besmettingsgevaar zoveel mogelijk beperken. Hieronder leest u hoe we dit doen:

Ons kantoor is alleen open op afspraak en voor huurbetalingen
Op dit moment is ons kantoor alleen op afspraak en voor huurbetalingen open. Voor het maken van afspraken, vragen en overige informatie zijn wij van maandag t/m vrijdag, tussen 8.00 en 16.30 uur, telefonisch en per mail bereikbaar. We helpen u graag!

Telefoon: 055 - 369 69 69
E-mail: info@degoedewoning.nl 

Misschien zijn de telefonische wachttijden langer dan u gewend bent. We doen ons best u zo snel mogelijk te helpen. Dank voor uw begrip!

Ons bezoekadres, routebeschrijving en overige contactgegevens vindt u hier

Kantoren buurtbeheerders weer open op afspraak
De kantoren van onze buurtbeheerders zijn open op afspraak. Overige zaken kunt u telefonisch of per mail met hen opnemen. De telefoonnummers vindt u hier. Ook kunt u onze buurtbeheerders via info@degoedewoning.nl een e-mail sturen. 

Reparaties hervat
Vanaf maandag 11 mei voert De Goede Woning alle reparaties in uw woning weer uit die we binnen een dagdeel (4 uur) kunnen afronden. Door het coronavirus pakten we tot nu toe alleen spoedreparaties op. Inmiddels hebben we samen met onze onderhoudspartners een manier gevonden om reparatieverzoeken veilig te kunnen uitvoeren.

Werkwijze contactloos repareren
In dit document leggen we u stapsgewijs uit hoe contactloos repareren precies werkt

Planmatig onderhoud hervat
Vanaf maandag 22 juni is het planmatig onderhoud weer volledig van start gegaan. Meer informatie over onze projecten vindt u terug op onze projectenpagina. 

Wat moet ik doen als door de corona-crisis mijn inkomen wegvalt en ik misschien mijn huur niet meer kan betalen? 
Als u zich zorgen maakt over het betalen van de huur, neem dan contact met ons op. U kunt dat doen door een e-mail te sturen aan info@degoedewoning.nl. Beschrijf in uw e-mail zo goed mogelijk uw situatie en waarom u problemen verwacht met het betalen van uw huur. Heeft u zelf al oplossingen bedacht? Schrijf dat dan ook in uw e-mail. Wij kijken samen met u naar mogelijke oplossingen.  

Pinbetalingen op kantoor
Pinbetalingen op kantoor zijn inmiddels weer mogelijk.

Geen groepsbezichtigingen
Er vinden op dit moment geen groepsbezichtigingen plaats.

Afspraken met medewerkers
We kijken per afspraak naar de mogelijkheden. We proberen hierbij ons werk -met inachtneming van 1,5m afstand en de voorschriften van de RIVM- zo veel mogelijk door te laten gaan. Waar mogelijk is er telefonisch contact met u. 

Gezondheidsklachten?

Heeft u een afspraak met een medewerker van De Goede Woning en last van van één of meer van de volgende klachten:

  • verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn;
  • hoesten;
  • benauwdheid;
  • verhoging of koorts;
  • plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping).

Zeg de afspraak met De Goede Woning dan af. U kunt hiervoor contact opnemen met uw contactpersoon. Samen met hem/haar kijkt u dan naar een ander moment om af te spreken.    

Tot slot
Wij proberen met deze maatregelen zoveel mogelijk aandacht te houden voor uw en onze gezondheid. We hopen op uw begrip voor deze werkwijze. Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op. We beantwoorden deze graag.

Meer informatie
Op de website van het RIVM leest u de laatste ontwikkelingen over het coronavirus in Nederland
In dit filmpje wordt in eenvoudige taal uitgelegd wat het coronavirus is en wat u zelf kunt doen.
Ook op deze website vindt u een stapsgewijze en een eenvoudige uitleg over het coronavirus. Wat moet u wel en wat moet u juist niet doen?