Tekstgrootte:

Coronanieuws: nieuwe maatregelen

11/05/2020

Update 15 december 2020

De overheid treft verschillende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus te beperken. Ook wij willen onze klanten, medewerkers en samenwerkingspartners maximale veiligheid bieden. Daarom hebben we onze dienstverlening tijdelijk aangepast. Hieronder leest u wat dit betekent.

Ons kantoor is alleen open op afspraak en voor huurbetalingen
Op dit moment is ons kantoor alleen open op afspraak en voor huurbetalingen. Voor het maken van afspraken, vragen en overige informatie zijn wij van maandag t/m vrijdag, tussen 8.00 en 16.30 uur, telefonisch en per mail bereikbaar. We helpen u graag. 

Telefoon: 055 - 369 69 69
E-mail: info@degoedewoning.nl 
 
Misschien zijn de telefonische wachttijden nu langer dan u gewend bent. We doen ons best u zo snel mogelijk te helpen. Dank voor uw begrip!
Ons bezoekadres, routebeschrijving en overige contactgegevens vindt u hier

Tijdens de feestdagen zijn we gesloten op 25, 26 december 2020 en 1 januari 2021. We zijn dan alleen telefonisch bereikbaar voor spoedgevallen.

Reparaties en onderhoud
Op dit moment voeren wij alleen spoedreparaties- en onderhoud uit binnen uw woning. Buiten de woning (en in onbewoonde woningen) gaan onderhoud- en overige bouwactiviteiten gewoon door. 

Buurtbeheerders
Contact met onze buurtbeheerders vindt in eerste instantie telefonisch of per mail plaats. De telefoonnummers vindt u hier. Ook kunt u onze buurtbeheerders via info@degoedewoning.nl een e-mail sturen. Een afspraak op het buurtbeheerderskantoor is alleen mogelijk na overleg. 

Verhuur
Het verhuren van woningen gaat zo veel mogelijk door. Wij werken daarbij volgens het advies van het RIVM. De verhuurmakelaar die bij u thuis komt, werkt volgens deze stappen:

- Contactloos inspecteren: de voor- en eindopname, zo werkt het

Wanneer u zich, ondanks alle voorzorgsmaatregelen, niet veilig voelt tijdens de werkzaamheden, dan kunt u de medewerker vragen de werklocatie te verlaten. De medewerker geeft dit door aan zijn/haar leidinggevende. Samen met u wordt gekeken naar een oplossing waarbij u zich prettig voelt.

Wat moet ik doen als door de corona-crisis mijn inkomen wegvalt en ik misschien mijn huur niet meer kan betalen? 
Als u zich zorgen maakt over het betalen van de huur, neem dan contact met ons op. U kunt dat doen door een e-mail te sturen aan info@degoedewoning.nl. Beschrijf in uw e-mail zo goed mogelijk uw situatie en waarom u problemen verwacht met het betalen van uw huur. Heeft u zelf al oplossingen bedacht? Schrijf dat dan ook in uw e-mail. Wij kijken samen met u naar mogelijke oplossingen.  

Afspraken met medewerkers en gezondheidsklachten
Heeft u een afspraak met een medewerker van De Goede Woning en last van één of meer van de volgende klachten:
•    verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn;
•    hoesten;
•    benauwdheid;
•    verhoging of koorts;
•    plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping).
Zeg de afspraak met De Goede Woning dan af. U kunt hiervoor contact opnemen met uw contactpersoon. Samen met hem/haar kijkt u dan naar een ander moment om af te spreken.    

Tot slot
Wij proberen met deze maatregelen zoveel mogelijk aandacht te houden voor uw en onze gezondheid. We hopen op uw begrip voor deze werkwijze. Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op. We beantwoorden deze graag.

Meer informatie
Op de website van het RIVM leest u de laatste ontwikkelingen over het coronavirus in Nederland
In dit filmpje wordt in eenvoudige taal uitgelegd wat het coronavirus is en wat u zelf kunt doen.
Ook op deze website vindt u een stapsgewijze en een eenvoudige uitleg over het coronavirus. Wat moet u wel en wat moet u juist niet doen?