Start klanttevredenheidsonderzoek. Uw mening telt!

08/09/2017

Elke twee jaar voert De Goede Woning een groot klanttevredenheidsonderzoek uit. Dit jaar vindt het onderzoek voor de vierde keer plaats. In september ontvangt u als huurder een brief of email met een persoonlijke inlogcode om deel te nemen aan het onderzoek. Wij hopen op uw deelname!

Uw mening telt
Wij vinden het belangrijk dat u als klant tevreden bent.  Ook dit jaar willen wij graag uw mening  horen over de thema’s Goede Prijs, Goede Woning, Goed Wonen en Goede Woonomgeving. Daarbij zijn wij ook geïnteresseerd in zaken waar u eventueel minder tevreden over bent, zodat wij hier iets aan kunnen veranderen.

Het klanttevredenheidsonderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijke partij (MAGIS Marketing & Research).  De gegevens die MAGIS verzamelt zullen anoniem worden verwerkt in een algemene rapportage.

Ga direct naar het Klanttevredenheidsonderzoek.

Deelname
Onder de deelnemers verloten wij 20 cadeaubonnen van € 50,-. Het onderzoeksbureau trekt de winnaars van de cadeaubonnen. Het onderzoeksbureau weet wie er hebben meegedaan aan het onderzoek. Uw contactgegevens worden door het onderzoeksbureau ontkoppeld van de antwoorden. Uw antwoorden worden dus volledig anoniem verwerkt. 

Vragen
Heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice, telefoonnummer (055) 369 69 69.

Doet u ook (weer) mee?

Deel dit bericht via: